Beste gast,
Hartelijk dank voor uw reservering!
Binnen 24 uur nemen wij contact met u op om uw reservering te bevestigen.
Hebt u geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst uw spam e-mail en neem daarna contact met ons op!
Aanpassing van de reservering:
U kunt uw reservering binnen 24 uur voorafgaand aan uw reservering kosteloos wijzigen of annuleren via hello@palmette.nl.
Afmelden van uw bezoek kan tot 11:00 uur op de dag van reservering. Een late annulering (na 11:00 uur) of niet komen opdagen brengt kosten met zich mee naar goeddunken van het management. (voorwaarden: www.khn.nl/uvh-nl).
Wij vragen u vriendelijk op tijd te zijn voor uw reservering. In geval van vertraging houden uw tafel zonder bericht maximaal 15 minuten vast. We begrijpen echter dat er soms dingen gebeuren, dus laat het ons weten als u te laat bent en bel ons op 070-4127512.
Allergenen:
Onze menu’s vragen voorbereiding. Maar wij houden ook graag rekening met uw dieetwensen. We kunnen dit alleen doen als we hierover tijdig zijn geïnformeerd. Bij voorkeur bij uw reservering. Met het op de dag zelf doorgegeven van een dieetwens kunnen wij mogelijk niet altijd rekening houden.
Wij kijken er naar uit u te mogen ontvangen bij Palmette!
***
Dear guest,
Thank you for your reservation!
We will confirm your reservation within 24 hours.
Did you not receive a confirmation? Please check your spam email before contacting us!
Cancellation policy:
You can amend or cancel your reservation free of charge within 24 hours prior to your reservation via hello@palmette.nl.
Cancellations have to be made before 11:00 am at the day of reservation. Late cancellations (after 11:00 am) or no shows will incur a fee at management discretion (terms & conditions: www.khn.nl/uvh-nl).
We kindly ask for your assistance in arriving promptly for your reservation. We will hold your table for 15 minutes in case of lateness. However, we understand sometimes things happen, so please let us know if you are running late and call us at +31 (0)70-4127512.
Dietary requirements:
Our menus require preparation. But we also like to take your dietary requirements into account. We can only do this if we have been informed of this in time. Preferably with your reservation. It might not be possible to take special requirements into account communicated on the day itself, but we will do our utmost to accommodate you.
We look forward to welcoming you at Palmette!